25 september 2013

Eile sa astusid jälle
mu unenäost läbi.
Siis kõlas äratuskell
ja ma ei kuulnudki, mida
sa ytlema olid tulnud.

Ma arvan, et kyllap
sa tahtsid öelda neidsamu asju,
mida ärkvel peast ikka öeldakse.
Igayhel on oma asjad
mida kõik teavad - tema ytles.

Võibolla sa tulid lihtsalt vaatama
kas ma näen ka huvitavalt?
Keeranuks pea looma moodi viltu
ja uurinuks, millega ma ratsutamas olen...
Ma mäletan kyll, ma sõitsin
neljakandilise tuulelohega
pilvede ja puulatvade vahel slaalomit.
Olympiavõidu peale.

Kui ma hõbemedali sain,
siis intervjueeris mind ETV.
Mu medali oli keegi pannud
yhe teise lohe nööri kylge
ja enne autasustamist pidin ma
seda pool tundi taga ajama.

Lõpuks ärkasin kolm tundi hiljem
ja avastasin,
et kuigi ma ei saanudki teada,
mis sa seal tegid,
oli raskete tekkide all
yhekorraga mõnusalt soe.

(25 sygiskuud 10226)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar